Hejhejhallåjsan och hallå!!

Jag hoppas ni förstår att jag inte brukar skriva det är därför jag har tröttnat lite men jag ska försöka komma igång.Jaja.Få se vad som hänt vi har gett bort 2st av dom 3st kattungarna och har fått nya,det har blivit stökigare i mitt rum, jag hatar skolan,det har blivit stökigare i mitt rum,det är mys söndag och vi ska äta väääääldigt mycket godis(för vi åt inget igår),det har blivit stökigare i mitt rum,det är skön vår(det känns som sommar) och som vanligt stökigt.Jag ska se till och städa nån gång-.-...
JAJA.Jag ska börja på Lagman efter sommarlovet vi får ha skåp o sånt.jag tror att det kommer att bli bättre där en SKITVasaskolan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0