Tja snart är sportlovet slut:'(

Jaja det är ju slut snart men jag tycker det är det bästa sportlovet nånsinn,Ne nu ska vi inte prata om det sorgliga utan det roliga.Som vanligt tänkar jag lägga ut filmer men idag ska jag också skriva mer en vanligt.Ja jag har ju precis börjat och jag kom på idén med mina kompisar Troy och Linus,jag heter Axel LAT,fattar ni??Nae men vi sa att vi skulle göra en blogg men Troy är inte så allvarlig med det och Linus har gjort en egen.Så det är mest jag som skriver.Nu kommer filmerna min brorsa och hans kompis tjatar bara så jag skriver mer sen. Dom här är kul!!

Kommentarer
Postat av: Linus

JAJA! Jag är Linus(medverkan i bloggen)Det är sant att jag inte skriver så mycket nu när jag har en igen, och Troy kör olinespel så han använder "ALDRIG" bloggen. Men om ni vill titta på min så kan ni göra det på http://kuul.webblogg.se



Detta gäller nästan bara Axel; varför tycker du inte att det är roligt att ha en egen blogg.(som du nässtan har nu!)

2009-02-20 @ 16:36:50
URL: http://kuul.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0