hej nu ska jag skriva mer blodigt allvar

Tja jag har glömt att skriva att vi har fått kattungar.Nu tänker jag skriva mer en vanligt,allvarligt.För jag är sjuk.iaf.Kattungarna är så fina två svarta en grå,en svart har öppnat ögonen dom andra chisar lite.Nu ska vi se....Ni vet att jag spelar gitarr oah jag skulle börja i en grej som kallas rockskolan,jag har tränat jätte mycket och när jag skulle börja fick jag komma med i en grupp som det var äldre personer i. tre st var typ 17killar två st var 12-13 tjejer.Men jag och "killarna" var tydligen för bra för läraren(jag hade rockskolan på måndagen)På tisdan ringde hon som starade rockskolan och sa att jag var för bra.Det var kul;).Så nu få jag köra på torsdagar.Yeah entligen har jag skrivit mycket.Idag blir det bra jag slipper skolan (för att jag är sjuk) och så blir de kanske mc donalds eller pizza.Nu kommer filmerna konstig film Så nu är det slut

Kommentarer
Postat av: Allis

Du har så fin blogg älskling!

2009-02-26 @ 21:13:06
URL: http://allisbrallis.blogg.se/
Postat av: Linus

Jag tyckte den första filmen var tråkig :(

2009-03-01 @ 09:15:52
URL: http://kuul.webblogg.se/
Postat av: lisa

du har en rolig blogg!

2009-03-06 @ 19:09:53
Postat av: Fredrik Karlsson

Kan du inte skriva lite mer någon gång

2009-03-14 @ 10:50:42
Postat av: axel

Du Fredrik Karlsson jag skulle jätte gärna skriva men jag hinner inte och ibland är jag inte sugen men jag ska försöka skriva så ofta jag kan:)/Axel

2009-04-10 @ 13:20:24
Postat av: axel

Du Fredrik Karlsson jag skulle jätte gärna skriva men jag hinner inte och ibland är jag inte sugen men jag ska försöka skriva så ofta jag kan:)/Axel

2009-04-10 @ 13:20:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0